Mario Mollá, dotzè en els 4x100 estils mixt al Mundial de Doha
Va compartir relleu amb Carmen Weiler, Carles Coll i María Daza
ARA A PORTADA
-
-
Positivo Boy & Girl, botiga de barri: “Ens buscàvem la vida i anàvem a Londres per buscar producte que aquí no estava tan vist” Alejandro García
-
-
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa Redacció
-
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell" Pilar Màrquez
Publicat el
14 de febrer de 2024 a
les 12:10
Actualitzat el
14 de febrer de 2024 a les
12:57
El nedador mallorquí del CN Terrassa Mario Mollá ha participat aquest dimecres en el relleu mixt espanyol dels 4x100 metres del Mundial de natació que es disputa a la capital del Qatar, Doha. L'equip espanyol s'ha classificat en dotzena posició amb un temps de 3'49"07, quedant-se a 1 minut i 42 centèsimes de la gran final, que es disputarà aquest dimecres a la tarda a Doha.
Mollá i els seus companys de relleu han nedat la tercera sèrie. S'han llançat a l'aigua, per aquest ordre, Carmen Weiler, Carles Coll, Mario Mollá i María Daza.
El nedador de 21 anys nedarà encara dues proves més en aquest Mundial. El divendres es llançarà a l'aigua en els 100 papallona i diumenge tancarà la seva participació amb el relleu de 4x100 estils.
Per la seva banda, l'extremeny César Castro prendrà part en altres dos relleus: els 4x200 lliure de divendres i els 4x100 lliure de diumenge, dia en què es posarà el punt final a les proves de natació del Mundial.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final