Saps on és… l’estàtua d’un déu multidisciplinari?
Terrassa
En un tros del carrer de Sant Cristòfol, hi ha un edifici força enlluernador per la seva façana, que acull un element en el terrat
- Saps on és… l’estàtua d’un déu multidisciplinari?
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de juny de 2024 a
les 08:00
Actualitzat el
03 de juny de 2024 a les
22:54
Passejant pels carrers, la gran majoria de persones acostumem a mirar davant i, també, n’hi ha que miren a terra. Que mirin amunt, se’n veuen molt pocs, només en casos molt concrets, quan se sent algun soroll o alguns crits que provenen de dalt dels edificis. Per aquesta manera de caminar, ordinàriament, ens podem perdre alguns detalls, com és el cas. Si hom circula pel carrer de Sant Cristòfol, entre els carrers de Sant Antoni i de García Humet, trobarà una construcció de difícil definició.
Com s’explica en el blog “Arquiterrassa”, es tracta d’un edifici “curiós” i que “no deixa indiferent a ningú”. És una promoció de l’empresa Industrial de Obras Civiles SL, més tard Cheberca SL, com aclareix la informació d’aquest portal. El projecte el van signar l’arquitecte José Manuel López-Mateos i l’aparellador Marc Comellas. Hi ha un total de sis habitatges, remata el blog, dividits en dos blocs. La façana és digna de contemplar.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
VÍDEO | Els Bombers alerten de "represes importants" a Sentmenat i de condicions "extraordinàriament crítiques"
-
Terrassa
La Ludwig Band es reconcilia amb Terrassa davant d'una Plaça Vella entregada
-
Terrassa Un mosso fora de servei deté un lladre que va agredir dues treballadores d'un supermercat a Terrassa
-
Terrassa
Una tarda de circ per quedar-se amb la boca oberta
-
Terrassa
L’Espai Vapor, capital de l’escena independent
-
Terrassa
Terrassa es bolca al carrer en una Festa Major massiva