Més de cent infants i joves proposaran millores per Terrassa
Arrenca el curs 2024-2025 del Consell Municipal de la Infància i l’Adolescència de Terrassa (CMIAT)
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de novembre de 2024 a
les 17:47
Actualitzat el
09 de novembre de 2024 a les
17:53
El Consell Municipal de la Infància i l’Adolescència de Terrassa (CMIAT) és, des de 2018, l’òrgan de participació infantil i juvenil de Terrassa. Enguany el consell estarà format per alumnat de 5è i 6è de primària i 1r i 2n d'ESO de diversos centres educatius de la ciutat, amb un total per a aquest curs de 113 representants de 45 escoles i instituts.
El curs 2024-2025 ha arrencat amb un plenari al Centre Cívic Maria Aurèlia Capmany, a la Maurina. El grup de joves i adolescents es trobarà mensualment per debatre, expressar, opinar i aportar propostes de millora de la ciutat de Terrassa.
Aquest òrgan participatiu forma part de les línies estratègiques del Pla Local d'Infància i Adolescència de Terrassa (PLIA). La sessió d'avui ha estat presidida per Noel Duque, tinent d'alcalde d'Acció Social, Participació i Qualitat Democràtica i regidor d'Infància i Adolescència.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat
-
Terrassa
Saps on són... els felins a la porta de l'ensenyament
-
Terrassa
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa
-
Terrassa
Positivo Boy & Girl, botiga de barri: “Ens buscàvem la vida i anàvem a Londres per buscar producte que aquí no estava tan vist”
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Cinc arguments per reclamar el pas de Terrassa a la zona 2