- El suplement Salut de Diari de Terrassa estrena secció de consultes
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Terrassa Xavier Casas, bomber terrassenc: "L'olor, la visió, allò que escoltes a Veneçuela et destrossa; és una experiència molt dura" Joan Muñoz
Publicat el
09 de gener de 2023 a
les 12:43
Actualitzat el
13 de gener de 2023 a les
16:04
LaFACT comença els seus 40 anys de celebració de la temporada de dansa amb un triple bill contemporani interpretat per Aterballetto. Serà aquest diumenge a les 18 hores a l'escenari ubicat a La Rambla.
La ciutat italiana de Reggio Emilia és la seu d’Aterballetto des de 1977. Al llarg d’aquestes més de quatre dècades, la companyia ha anat conreant reconeixements a nivell mundial on s’ha aplaudit la seva capacitat per produir peces sobre una àmplia varietat d’estils musicals, des
de la música clàssica fins al pop-rock.
"Dreamers" és un triple bill contemporani que compta amb el segell d’Ohad Naharin, coreògraf del Batsheva Dance Company i dels coreògrafs d’Aterballetto Philippe Kratz i Diego Tortelli.
https://www.youtube.com/watch?v=WDpl_V3eJEM
El programa està dividit en tres peces. La primera és "Secus", una peça que exalta la tècnica dels setze ballarins que formen la companyia italiana.. la segona és "0", peça en el que l’objectiu final de la humanitat és aconseguir la immortalitat. Un concepte que és representat a l’escenari a partir de l’esdeveniment d’intel·ligència artificial que es va produir el 2017 a Hong Kong on per primera vegada dos robots humanoides interactuaven entre ells. I el tercer és "Shoot me", Inspirada en imatges d’esdeveniments que busquen allò que ens uneix a un grup i que alhora ens permet no perdre la veu. Exactament al contrari d’una desfilada militar o d’un míting polític.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Itinerari per murals urbans a un barri de Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Subvencions per a projectes que vinculin les arts i els centres educatius
-
Cultura i Espectacles
Ester Formosa, artista: " "Regalava tots els quadres que pintava. Mai vaig tenir la intenció d'exposar"
-
Cultura i Espectacles
Jazz de sempre amb rave a Terrassa?
-
Cultura i Espectacles
Sara Roy: "Sempre he estat molt nostàlgica, des dels 10 anys"
-
Cultura i Espectacles
El mag Shado t’ho pot robar gairebé tot: "“És una experiència immersiva"