Terrassa tornarà a ser l’epicentre del talent musical amb l’arribada d’Operación Triunfo 2025. Abans, però, Prime Video revelarà els 18 aspirants que lluitaran per entrar a l’Acadèmia en dos episodis especials titulats OT 2025: Los elegidos, disponibles en exclusiva a partir del 12 de setembre.
Aquests dos capítols de 45 minuts oferiran un recorregut pel procés de selecció del programa, des de les primeres fases dels castings —on hi van participar més de 11.500 persones en nou ciutats espanyoles— fins al càsting final, on només 83 finalistes van aconseguir arribar. La tensió i les emocions d’aquestes proves culminaran amb la revelació dels 18 seleccionats que actuaran a la Gala 0.
La Gala 0, on els aspirants mostraran per primer cop el seu talent damunt l’escenari, se celebrarà en directe el dilluns 15 de setembre a les 22 hores a través de Prime Video. Serà el punt de partida d’una nova edició del conegut "talent show" musical, que enguany comptarà amb 14 gales en directe cada dilluns fins al 15 de desembre, totes elles des del Parc Audiovisual de Catalunya, a Terrassa.