L’acte de lliurament dels Reconeixements Cecot tornarà a ser itinerant
La patronal en canvia la denominació per la Nit de l'Empresa

- L’acte de lliurament dels Reconeixements Cecot tornarà a ser itinerant
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de març de 2023 a les 11:00
Actualitzat el 25 d’octubre de 2023 a les 12:11
La patronal amb seu a Terrassa Cecot ha anunciat aquest dimarts que el seu acte anual de lliurament dels Reconeixements Cecot al Progrés Empresarial serà enguany el dijous 26 d’octubre al Teatre Auditori de Sant Cugat del Vallès. A més, l'organització multisectorial modifica la denominació de la trobada, que deixa de dir-se La Nit de l’Empresari per passar a anomenar-se La Nit de l’Empresa de la Cecot.
Des de l'entitat expliquen que el canvi de nom obeeix al propòsit d’adaptar-lo "amb la realitat que representa la Cecot i amb qui interactua, que són els diferents grups interns de persones que, liderades per un empresari o empresària, conformen una empresa i la diferencien de les altres". En paraules del president de l’entitat, Xavier Panés, “a la Cecot, quan parlem de les empreses ho fem de manera integral, incloent la propietat, l’accionariat, l’equip de governança, l’equip de professionals de les plantilles i els col·laboradors/es”.
Pel que fa a l'emplaçament, la patronal recupera la itinerància que havia mantingut l'acte abans de la irrupció de la pandèmia amb el propòsit d’apropar aquesta trobada multitudinària del sector econòmic i empresarial a les empreses catalanes.
La Cecot ha informat d'aquestes novetats en un comunicat en què també destaca un altre esdeveniment important en l’entorn del teixit empresarial de l’organització multisectorial que tindrà també lloc a l'octubre. L’Institut Industrial – Gremi Tèxtil, entitat cofundadora de la patronal Cecot, commemorarà els 150 anys de la seva constitució en un esdeveniment públic que es durà a terme entre el Teatre Principal i els jardins de la seu del Gremi Tèxtil a Terrassa.
Notícies recomenades
-
Diners El Sabadell ven la filial britànica TSB al Banc Santander per prop de 3.100 milions d'euros
-
Diners L'estrena als parquets de Cirsa serà el 9 de juliol
-
Diners Catorze empreses emergents del Vallès agafen embranzida
-
Diners Celsa va perdre 281 milions el 2024, un any "de transició, un any completament atípic"
-
Diners Terrassa acull una jornada internacional per impulsar el talent i la innovació en el tèxtil
-
Diners Cirsa debutarà a borsa amb un preu de 15 euros per acció