Ficosa s'uneix a la comissió de negoci responsable de Sernauto
Diners
La companyia, amb centre de treball a Viladecavalls, compartirà coneixements i bones pràctiques en sostenibilitat amb altres empreses líders del sector de l'automoció
- Ficosa s'uneix a la comissió de negoci responsable de Sernauto
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
Publicat el
01 de febrer de 2024 a
les 12:52
Actualitzat el
01 de febrer de 2024 a les
16:13
Ficosa, empresa dedicada a la recerca, desenvolupament, producció i comercialització de solucions avançades de visió, seguretat i eficiència per a la indústria de l'automòbil, s'ha adherit a la Comissió de Negoci Responsable de Sernauto, associació espanyola de proveïdors d'automoció. Així, la companyia amb centre de treball a Viladecavalls s'unirà a un equip de treball format per 15 empreses líders del sector per generar sinergies, compartir bones pràctiques en l'àmbit de sostenibilitat, i impulsar noves aliances i projectes sectorials.
Ignasi Castelló, director de compres i sostenibilitat de Ficosa, destaca que “per abordar els reptes que tenim per davant com a sector és essencial poder treballar junts, i crear espais de col·laboració i intercanvi d'idees. Amb la nostra adhesió a la Comissió de Negoci Responsable de Sernauto fem un pas més en la nostra estratègia de sostenibilitat per continuar garantint que el sector de l'automoció juga un paper protagonista en la construcció d'un futur més sostenible per a tots”.
L'adhesió de Ficosa a la comissió, que és efectiva des de gener de 2024, permetrà que la companyia pugui compartir amb la resta de membres la seva experiència global de sostenibilitat, "un ambiciós pla, present en els 16 països en els quals la companyia té presència, i que inclou una aproximació holística a la sostenibilitat al llarg de tota la cadena de valor, des dels processos interns a la interacció amb clients i col·laboradors externs", destaquen des de la mateixa firma.
Dins del seu pla de sostenibilitat, Ficosa es compromet a aconseguir la neutralitat d'emissions en relació amb les seves activitats directes i indirectes (Scope 1 i 2) per a l'any 2030.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Terrassa, entre les millors ciutats d'Espanya per al rènting de cotxes
-
Diners
Memòria, dades i energia nuclear: el nou desafiament de la IA
-
Diners
Nomade Nation aterra el setembre a Terrassa amb un concessionari
-
Diners
Kern Pharma va facturar un 2,26% més l'any 2025 respecte a l'exercici anterior
-
Diners
Agost: un mes tradicionalment volàtil per als mercats financers
-
Diners
Terrassa perd 1.660 afiliats a la Seguretat Social al juliol