El CN Terrassa femení goleja per 15 a 4 el Tenerife Echeyde
Paula Camus i Fleurien Bosveld han anotat quatre gols cadascuna
- Matadepera acull dissabte el seu primer "garage sale"
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de desembre de 2022 a
les 14:15
Actualitzat el
01 de desembre de 2022 a les
15:51
En partit avançat a la jornada d'aquest cap de setmana de la lliga de Divisió d'Honor femenina de waterpolo, el CN Terrassa s'ha imposat aquest dijous a la piscina de l'Àrea Olímpica el Tenerife Echeyde per deu gols de diferència (15-4). Les jugadores que dirigeix Xavi Pérez tenen encara pendent un duel de la tercera jornada. El jugaran diumenge a les 13 hores davant del cuer de la categoria, el CDN Boadilla.
Les terrassenques van fer un gran partit i van dominar en tot moment el conjunt canari. Un parcial de 4 a 1 al primer període va servir per començar a marcar diferències en l'electrònic. Per si l'avantatge no era prou clar, el CN Terrassa va mantenir-se ferm en defensa en el segon període i va signar un parcial de 3 a 0 al segon quart. Al descans, les locals manaven per un contundent 7 a 1.
El duel estava virtualment liquidat. Les de Xavi Pérez es van prendre un respir al tercer període (2-2), però van tornar a prémer l'accelerador al quart, que es van adjudicar per 6 a 1. Paula Camus i Fleurien Bosveld van ser les màximes anotadores del matx, amb quatre dianes cadascuna.
El conjunt femení del CN Terrassa ocupa la sisena posició amb 11 punts i un balanç de quatre victòries i tres derrotes. Es troba a un sol punt de distància del quart classificat, el CN Sant Andreu.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Terrassa acull el lliurament de premis del Campionat de Catalunya de BMX Race 2026
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”