Una trajectòria a l’estil d’una muntanya russa
Esports
El San Cristóbal va acabar la primera volta guanyant al Badalona el passat diumenge. La seva trajectòria en els primers 17 partits de la lliga ha viscut molta irregularitat i ha alternat bons resultats amb algunes desfetes
- Una trajectòria a l’estil d’una muntanya russa
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de gener de 2024 a
les 19:16
Amb el triomf contra el Badalona de la setmana passada, el San Cristóbal va tancar una primera volta on la irregularitat ha estat molt present en la seva trajectòria. Es pot dir que el conjunt parroquial ha transitat per una mena de muntanya russa, amb pics de bons resultats acompanyats de baixades preocupants i amb derrotes que, finalment, van provocar un canvi a la banqueta.
Diumenge, de nou al seu camp, comença la segona part de la competició de lliga i l’objectiu inicial és acomodar-se com més aviat millor en una posició de la taula classificatòria que no suposi cap perill per mantenir la categoria.
En les primeres 17 jornades, el balanç dels terrassencs és de 6 victòries, 3 empats i 8 derrotes. L’equip està situat a l’onzena posició, amb 21 punts, a cinc de la primera plaça que marca el descens de categoria.
En una hipotètica classificació dels equips pel que fa als seus resultats com a locals, el San Cristóbal ocuparia la catorzena posició, amb 10 punts, a una de les places de descens. El bagatge realitzador al Municipal de Ca n’Anglada és d’11 gols a favor per 12 en contra.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Espanya derrota Alemanya i té les semifinals del Mundial a tocar
-
Esports
L'equip masculí espanyol derrota Irlanda per 3 a 1 i es classifica
-
Esports
La selecció femenina avança fins a la segona ronda del Mundial
-
Esports
El Terrassa FC s'endú el derbi contra el San Cristóbal a l'Estadi Olímpic
-
Esports
Abel Recordà, quart del món a Suècia
-
Esports
La selecció femenina sub-18 de waterpolo venç a la Xina i passa com a primera de grup