Alguns delinqüents s'aprofiten de les circumstàncies adverses, com aquesta, per a perpetrar delictes entre la població més vulnerable: les persones grans. Aquests dies s'han detectat casos de delinqüents que es fan passar per personal mèdic que acudeix a domicilis a fer proves de coronavirus. I les cobren o roben en els habitatges.
No és un rumor. Els Mossos d'Esquadra han corroborat casos en diverses poblacions. De moment, no consta cap a Terrassa. El dimecres sí que es va detectar un a l'Hospitalet de Llobregat, on els malfactors no van aconseguir el seu propòsit perquè la víctima no els va deixar entrar. Ahir, els mossos van informar d'un altre cas, que tampoc va passar de l'intent, a Pineda de Mar. Dos homes vestits amb bates blanques volien entrar en el pis d'una senyora gran per a fer unes suposades proves. Van fugir en ser advertits per la víctima que informaria la policia. Els mossos recomanen desconfiar i telefonar al 112. I deixen clar que cap sanitari visita a domicili sense previ avís.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de març de 2020 a
les 21:12
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa obre borses de treball per cobrir vacants temporals
-
Terrassa
Terrassa realitzarà una prova pilot per estendre la línia de bus L12 per Can Palet de Vista Alegre
-
Terrassa
Xavier Casas, bomber terrassenc: "L'olor, la visió, allò que escoltes a Veneçuela et destrossa; és una experiència molt dura"
-
Terrassa
Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa
-
Terrassa
Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa
-
Terrassa
Terrassa activa el Pla d’Emergència Municipal pel risc extrem d’incendis i l’episodi de calor intensa