ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’abril de 2020 a
les 11:47
Un grup de la Unidad Militar de Emergencias (UME) amb base a Saragossa ha arribat a Terrassa amb l'objectiu de desinfectar vuit residències que es troben en situació crítica per culpa de la COVID-19. Un total de dos equips ja treballen a la ciutat per netejar, entre d'altres, les instal·lacions de les residències Mas Adei, Bon Repòs, Sant Llàtzer, Wagner, Egara 1 i 2 i Casa Vapor Gran. Les imatges corresponen a l'arribada dels militars de la UME a la Residència Wagner durant el matí. La dotació enviada a Terrassa estava composta de dos crups que es van dividir la reina. Després de la Residència Wagner, un grup va anar a Mas Adei i l'altre a Sant Llàtzer, on la intervenció es va allargar degut a les grans dimensions de la residencia.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa promou una campanya per no donar menjar als coloms i frenar la sobre població
-
Terrassa
Millora del paviment a la rambla de Francesc Macià
-
Terrassa
Aquestes són les activitats programades per a la festa major del barri de Vallparadís
-
Terrassa
VÍDEO | Converses entre premiats que no haurieu imaginat: Berta Abellan i Francesc Mauri
-
Terrassa
VÍDEO | Converses entre premiats que no haurieu imaginat: Xavier Álvarez, Sonia López i Albert Bermúdez
-
Terrassa
VÍDEO | Converses entre premiats que no haurieu imaginat: Esther Lao i Carmen Mas