Xavi Hernandez i Núria Cunillera han fet una donació d'1M d'€ al #CLÍNIC per fer front a la #COVID19. Moltes gràcies per la vostra aportació i suport al projecte #RespostaCoronavirus.
— Hospital CLÍNIC (@hospitalclinic) April 4, 2020
??https://t.co/1RyUhDONsJ
Entre tots ho aconseguirem! ???? pic.twitter.com/WQZYrX0YJu
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’abril de 2020 a
les 20:17
El matrimoni format pel terrassenc Xavi Hernández i Núria Cunillera ha fet una donació d'un milió d'euros a l'Hospital Clínic de Barcelona, segons ha fet públic el centre hospitalari avui mateix amb un missatge a través de les seves xarxes socials. L'aportació s'emmarca en el programa #RespostaCoronavirus de lluita multidisciplinar contra la pandèmia del Clínic. Al vídeo que acompanya el tweet del Clínic, l'exblaugrana diu que tant ell com la Núria donen suport a "la lluita contra el coronavirus de l'Hospital Clínic de Barcelona. Gràcies", continua, "a les aportacions que està rebent, l'hospital està adquirint equipaments per a professionals i pacients".
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Programació completa de la Festa Major de Terrassa 2026: Divendres 3 de juliol
-
Terrassa
Terrassa busca data per a la reinauguració de la Masia Freixa
-
Terrassa
MútuaTerrassa tanca el 2025 amb un benefici de 6,66 milions d'euros
-
Terrassa
Aquestes seran les festes locals de Terrassa el 2027
-
Terrassa
Creixen tomaqueres inesperades a Can Jofresa
-
Terrassa
El projecte del portal de Sant Roc avança tot i l’oposició ecologista