La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio s'ha acomiadat a les 02.20 hores d'aquesta matinada amb més de 10,3 milions d'euros recaptats, que aniran destinats a la investigació biomèdica de la Covid-19, amb l'objectiu de millorar la qualitat i l'esperança de vida de les persones afectades pel virus.
De manera excepcional, la Fundació La Marató de TV3 ha avançat la convocatòria d'ajudes a la investigació, així com tot el procés d'adjudicació dels fons aconseguits en aquesta edició.
La cantant egarenca Gemma Humet va posar el punt final al programa solidari, amb una versió del tema "Un núvol blanc", de Lluís Llach, interpretat des de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau de Barcelona. La cançó va esdevenir un homenatge a les víctimes de la Covid-19.
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de desembre de 2020 a
les 11:12
Notícies recomenades
-
Terrassa
Bar Culla, 85 anys fent barri rere la barra: "Si un dia no ve algun client et preguntes què els ha passat"
-
Terrassa
El dermatòleg Ramon Grimalt carrega contra la depilació genital: "Tot són contres"
-
Terrassa
La setmana vinent s'asfaltarà el carril bici de la plaça de l'Aigua
-
Terrassa
El Vallès Occidental, la comarca amb més avisos al 112 per la tempesta
-
Terrassa
Dilluns comencen a asfaltar l'avinguda de l'Abat Marcet
-
Terrassa
FOTOS | Quatre plats de peix i marisc i una pizza