- El San Cristóbal fitxa David Toro i renova Carles Segura
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
28 de juny de 2021 a
les 15:48
La policia va desallotjar diumenge 200 persones que participaven en una festa a Can Guitard. A les 6.51, la trucada d’un ciutadà va informar la Policia Municipal que s’estava celebrant una festa "amb una cinquantena de persones al carrer del Torrent de Can Guitard, i que s’hi estarien consumint drogues i alcohol", assenyala la policia. Fins al lloc va acudir una dotació del cos local. Hi havia més de 50 i de 100 individus. Els agents van localitzar un grup d’unes 200 persones. Van demanar reforços a la Prefectura i a Mossos d’Esquadra per poder desallotjar l’espai.
Un cop van arribar les dotacions policials de reforç, els agents van instar les persones allà reunides a recollir la brutícia que havien generat durant la festa i a marxar del lloc.
Un dels participants a la festa va ser denunciat. Segons el cos local, procedia d'aquell espai quan el van enxampar. Circulava sota els efectes de l’alcohol quan va ser aturat per una de les dotacions que es dirigia a cobrir el servei i que va veure el vehicle a la carretera de Rubí. El conductor va donar un resultat positiu, de 0,56 mil·ligrams, en la prova d’alcoholèmia.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa activa el Pla d’Emergència Municipal pel risc extrem d’incendis i l’episodi de calor intensa
-
Terrassa VÍDEO | L'incendi de Sentmenat segueix actiu i els Bombers centren esforços per evitar que afecti el Farell
-
Terrassa
Els nous protocols de Festa Major aproven amb nota
-
Terrassa
Els Punts Liles i + atén 1.283 persones durant la Festa Major
-
Terrassa
Terrassa, en Pla Alfa 4 per risc d’incendis: les restriccions ja són aquí
-
Terrassa
La Generalitat adjudica la construcció de 119 habitatges de lloguer assequible a Terrassa