Èbria davant d'un gual i amb el carnet suspès
Terrassa
La policia va identificar la conductora al Pla del Bon Aire
- Èbria davant d'un gual i amb el carnet suspès
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
10 de novembre de 2021 a
les 21:30
Actualitzat el
10 de novembre de 2021 a les
19:39
No es va poder demostrar que estaba conduint el cotxe, però la van trobar dimarts en l’interior del vehicle, que estava estacionat davant d’un gual al barri del Pla del Bon Aire. La suposada conductora anava embriagada d’alcohol i no tenia el carnet de conduir en vigor. La Policia Municipal, a més de sancionar-la, va immobilitzar el vehicle per precaució.
Agents locals es van desplaçar al carrer d’Arenys de Mar, a la cantonada amb el de Sant Feliu de Llobregat, a les 17.40. Uns veïns havien requerit uns guàrdies i els van explicar que hi havia un vehicle estacionat davant la porta d'un garatge, un gual permanent, al tram indicat. Segons van explicar els testimonis als agents, dins del turisme hi havia una dona que semblava trobar-se sota els efectes de l’alcohol.
Els agents informats pels veïns es van adreçar al mencionat garatge del carrer d’Arenys de Mar i van localitzar l’automòbil descrit pels testimonis. En efecte, en l’interior del cotxe hi havia una persona. I en efecte, semblava èbria. En identificar-la, els policies van filtrar les seves dades al Sistema d’Informació Policial i van constatar que no disposava de carnet de conduir vigent. El tenia en suspensió temporal i la implicada no havia realitzat el curs preceptiu de recuperació dels punts.
Calia prendre les mesures preventives adequades per evitar que la dona marxés d’allà amb el vehicle, per la qual cosa els agents municipals van procedir a immobilitzar el turisme. I van obrir un expedient sancionador per denunciar la identificada per infracció de les ordenances municipals.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Bar Culla, 85 anys fent barri rere la barra: "Si un dia no ve algun client et preguntes què els ha passat"
-
Terrassa
El dermatòleg Ramon Grimalt carrega contra la depilació genital: "Tot són contres"
-
Terrassa
La setmana vinent s'asfaltarà el carril bici de la plaça de l'Aigua
-
Terrassa
El Vallès Occidental, la comarca amb més avisos al 112 per la tempesta
-
Terrassa
Dilluns comencen a asfaltar l'avinguda de l'Abat Marcet
-
Terrassa
FOTOS | Quatre plats de peix i marisc i una pizza