
- Accident greu d'un motorista a Terrassa
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 14 de gener de 2022 a les 13:33
Actualitzat el 14 de gener de 2022 a les 17:16
Un motorista ha resultat ferit aquest matí de divendres en un accident de trànsit ocorregut al carrer de Libra. Segons les primeres informacions, les lesions de la víctima podrien ser greus. Els indicis apunten que el conductor ha perdut el control de la moto en trepitjar una forat a la calçada.
L'accident ha tingut lloc a les 7.25 del matí a l'alçada del número 29 del carrer de Libra, al polígon industrial de Can Parellada. Efectius de la Policia Municipal i del SEM s'han desplaçat a la zona, on ha arribat poc després una dotació de Bombers de la Generalitat per fer tasques de suport.
Els sanitaris han atès la víctima al lloc. Segons les primeres exploracions, havia patit diversos traumatismes i presentava una possible fractura de maluc. Una ambulància l'ha traslladat a l'Hospital Universitari MútuaTerrassa mentre la Policia Municial elaborava un informe tècnic.
Notícies recomenades
-
Terrassa Les sardanes tornen a l’estiu terrassenc amb un cicle impulsat per Amunt i Crits
-
Terrassa BiTer proposa treure les motos de les voreres: "S'ha reduït l'espai per als vianants"
-
Terrassa Terrassa es beneficiarà de suport econòmic de la Diputació de Barcelona per ampliar el parc d’habitatge social
-
Terrassa Set detinguts en operatius policials a establiments i obres de Terrassa, Rubí i Sant Cugat
-
Terrassa VÍDEO | Un helicòpter i diverses patrulles de Mossos al bosc de Torrebonica de Terrassa
-
Terrassa Les Arenes i La Grípia, sense llum des del pas de la DANA: "És inacceptable"