

- Busquen una dona desapareguda a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de novembre de 2022 a les 12:54
Actualitzat el 02 de novembre de 2022 a les 13:06
Busquen a Terrassa una dona desapareguda. Es tracta de María Soledad Martínez, de 53 anys.
Va desaparèixer aquest dilluns. Va ser vista per última vegada a la rambla d’Ègara. María Soledad Martínez és veïna de Castellar del Vallès. En el moment de la desaparició vestia un pantaló blau clar i una jaqueta texana. La dona medeix aproximadament 1.65m, té el cabell llis negre i els ulls foscos. Portava una motxilla petita.
El dia 31, fins a les 16 hores, va estar amb una amiga a la rambla d’Ègara. Des de llavors ningú ha sabut d'ella. No té cotxe i es creu que pot estar per una zona de boscos o d’horts.
El cas ha estat denunciat als Mossos d’Esquadra. La família ha demanat ajuda i prega que aquelles persones que tinguin indicis d'on pot ser la desapareguda truquin al 112.

Notícies recomenades
-
Terrassa De nom a nom i de seu a seu: Faktoria
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Algèria, Laos i el naixement del riu Mundo
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa actuaran diumenge a Lloret
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Berlín, Sevilla i els Dolomites
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt aconsella: "Si vas a la platja, t'has de posar crema als llavis"
-
Terrassa Comencen les obres de l'avinguda del Vallès