Un camió avariat causa retencions durant tres hores a Terrassa
Terrassa
La policia ha regulat el trànsit
- Memòria Democràtica i franquisme
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
18 de novembre de 2022 a
les 19:31
Agents de la Policia Municipal de Terrassa han hagut de regular el trànsit aquest divendres a la tarda a la rotonda de la plaça de l'Aigua degut a l'avaria d'un camió.
L'espera de l'arribada de la grua especial que havia de remolcar el camió ha durat més de tres hores, fet pel qual els guàrdies locals han fet talls de circulació i establert itineraris alternatius. La zona més afectada ha estat la més propera al carrer de Manresa. Fa uns minuts ha arribat, per fi, la grua, segons testimonis.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa obre borses de treball per cobrir vacants temporals
-
Terrassa
Terrassa realitzarà una prova pilot per estendre la línia de bus L12 per Can Palet de Vista Alegre
-
Terrassa
Xavier Casas, bomber terrassenc: "L'olor, la visió, allò que escoltes a Veneçuela et destrossa; és una experiència molt dura"
-
Terrassa
Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa
-
Terrassa
Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa
-
Terrassa
Terrassa activa el Pla d’Emergència Municipal pel risc extrem d’incendis i l’episodi de calor intensa