Marc Zanón serà el nou director de l'Escola Pia
Terrassa
Exalumne i professor de secundària, substituirà a Carles Cereceda, que es jubilarà a finals d'any
- Marc Zanón serà el nou director de l'Escola Pia
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
Publicat el
15 de maig de 2023 a
les 11:36
Actualitzat el
15 de maig de 2023 a les
17:40
Carles Cereceda, actual director de l'Escola Pia Terrassa, ha anunciat mitjançant una carta adreçada a la comunitat educativa d'aquest centre que deixarà el seu càrrec a finals d'aquest any a causa de la seva jubilació. El seu substitut serà Marc Zanón Pérez, que actualment exerceix de coordinador de qualitat de tot el centre i també de l'etapa de l'ESO.
Cereceda explica en el comunicat que "han estat sis anys intensos en els quals he procurat exercir la meva responsabilitat amb vocació de servei als alumnes i a les famílies" i agraeix la seva col·laboració i compromís amb l'Escola Pia de Terrassa. També agraeix a Zanón la seva "bona predisposició" en acceptar aquesta responsabilitat directiva.
Zanón, exalumne i professor de secundària d'aquesta escola des de fa setze anys, assumirà la direcció a partir de l'1 de setembre d'aquest any. L'objectiu és que, mentre coincideix amb Cereceda, es digui a terme "un bon traspàs" que reverteixi en el bon funcionament del centre.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Assaig en remull per als Minyons de Terrassa al llac de Vallparadís
-
Terrassa
S'esperen tempestes i baixada de temperatures per divendres a Terrassa
-
Terrassa
FOTOS | Plats de pescadors de la costa
-
Terrassa
Per què els mosquits piquen més unes persones que altres? La resposta és a la nostra pell
-
Terrassa
La calor posa contra les cordes el transport públic: “L’andana és la mort”
-
Terrassa
FOTOS | Pizza marinada amb havaneres a Calella