Falsa alarma de fuita de gas a Terrassa
L'olor podia procedir d'una barreja de pintura i benzina

- Tres podis del CN Terrassa al Campionat d'Espanya infantil
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 25 de juliol de 2023 a les 13:52
Actualitzat el 25 de juliol de 2023 a les 12:02
Una alarma de fuita de gas va mobilitzar els serveis d'emergències aquest dilluns a Terrassa. No s'hi va detectar cap escapament. Segurament l'olor percebuda tenia un altre origen.
La incidència va tenir lloc a la carretera de Martorell, a Ca n'Aurell, on es van desplaçar efectius de bombers a les 14.10 hores després de rebre una alerta per una possible fuita de gas en un garatge.
Els bombers van inspeccionar l'edifici i els mesuraments amb l'aparell explosímetre van donar resultats negatius. La fuita de gas es va descartar i tot apunta que l'olor detectada podia estar relacionada amb una barreja de pintura i benzina.
Notícies recomenades
-
Terrassa Es commemoren 150 anys de la policia municipal
-
Terrassa Protecció Civil demana prudència a la ciutadania per les fortes pluges
-
Terrassa Terrassa nota una “petita onada” de casos de covid
-
Terrassa Enginyeria Aeroespacial, tercera nota de tall més alta per sobre de medicina
-
Terrassa ERC critica que el Pla d’asfaltatge “no és un pla real” i “no disposa dels recursos suficients”
-
Terrassa Avís per intensitat de pluja a Terrassa i el Vallès Occidental