El Club Stas Tarat tanca temporalment la seu per problemes de salubritat
Diuen haver patit despreniments del fals sostre per una fuita d'aigua i tenir encara humitats
- L'atur baixa en 35 persones el març a Terrassa
ARA A PORTADA
-
Escoles amb mig segle d'història: "Captar l'atenció dels alumnes cada cop és més difícil" Joan Muñoz
-
Guillo Rist s'acomiada d'OT: "Espero que m'obri portes noves, també en l’audiovisual” Laura Massallé
-
-
Marià Gàllego, nou president del Consorci Sanitari de Terrassa: "És un repte que afronto amb il·lusió" Redacció
-
Publicat el 02 d’abril de 2025 a les 18:37
L’espai de jocs Club Stas Tarat ha hagut de tancar la seva seu, al número 14 del carrer d’Arenys de Mar, de forma provisional. La junta directiva de l’entitat ha pres aquesta mesura “per problemes de salubritat que s’han anat agreujant en el temps”, expliquen en un comunicat.
Segons indiquen, el 22 de gener, es van despendre unes plaques del fals sostre d’unes de les sales per una petita fuita d’aigua provinent dels baixants de la comunitat de veïns. Des de la junta asseguren que en van donar coneixement a l’Ajuntament, que és el propietari del local, per iniciar els tràmits corresponents i que l'asseguradora de la comunitat de veïns reparés l'origen de la fuita. Gairebé dos mesos després i sense haver rebut resposta –diuen–, el 20 de març es va produir un altre despreniment en una altra sala. “Vam detectar l’aparició de floridures a les parets i mobiliari afectat. Les parets estan mullades i l’aire es carrega de d’olor a humitat”, lamenten des de l’entitat, que assegura haver comunicat aleshores l’empitjorament a l’Ajuntament.
“Vist que quasi dues setmanes després no s’ha arreglat el problema i l’ambient s’ha tornat insalubre, tot i intentar mantenir controlada la humitat mitjançant ventilació natural, és quan s’ha pres la difícil decisió de tancar el local a qualsevol activitat, interna i externa”, anuncien. Diuen haver hagut de cancel·lar activitats de totes les seccions de l’associació, “que acostumen a tenir una afluència setmanal superior a 250 persones”. De cara a activitats extraordinàries planificades, com les 12 hores de jocs de taula, treballen per a la possible organització en altres espais de manera puntual, exposen.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Eco-Equip reforça la recollida per festes de Nadal
-
Terrassa
Reforç a la BCT i a la UPC pel període d’exàmens
-
Terrassa
Intensifiquen el bloqueig de passos per la pesta porcina: "Estem fent prospeccions amb helicòpter i drons"
-
Terrassa
L'ús de la mascareta tornarà a ser obligatori als centres sanitaris
-
Terrassa
Bon inici de la campanya de vals descompte a Terrassa: "Ha vingut gent cada dia"
-
Terrassa
Terrassa ja no es casa: la ciutat guanya 6.000 solters joves i adults en els últims quatre anys