Mor Lídia Segués, locutora històrica de Ràdio Terrassa
Terrassa
Se la coneixia especialment per haver presentat el programa de sardanes i cultura popular "Contrapunt"
ARA A PORTADA
Publicat el
02 d’abril de 2025 a
les 12:11
La locutora terrassenca Lídia Segués Ballbé ha mort als 91 anys. Va ser una de les veus destacades de Ràdio Terrassa on va treballar durant 42 anys i se la coneixia especialment per haver presentat el programa de sardanes i cultura popular "Contrapunt".
"Contrapunt" va estar en antena durant 25 anys (1968-1993).
Lídia Segués nascuda l'any 1933 va començar a Ràdio Terrassa als 18 anys, col·laborant com a actriu en obres de radioteatre. Més endavant, va convertir-se en locutora i també en una de les veus habituals de les falques publicitàries de l'emissora.
En els seus inicis, va presentar el programa “Nosotras” amb Odette Pinto.
A més, va ser segona veu a diversos programes on va compartir el micròfon de Ràdio Terrassa amb altres locutors com Fernando del Collado o Josep Cuní. El seu funeral ha estat aquest dimecres al complex funerari municipal de Terrassa.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa obre borses de treball per cobrir vacants temporals
-
Terrassa
Terrassa realitzarà una prova pilot per estendre la línia de bus L12 per Can Palet de Vista Alegre
-
Terrassa
Xavier Casas, bomber terrassenc: "L'olor, la visió, allò que escoltes a Veneçuela et destrossa; és una experiència molt dura"
-
Terrassa
Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa
-
Terrassa
Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa
-
Terrassa
Terrassa activa el Pla d’Emergència Municipal pel risc extrem d’incendis i l’episodi de calor intensa