- Rubí, finalista a la Copa España Creativa
ARA A PORTADA
-
Terrassa Multes a la zona blava en una jornada que l’Ajuntament havia anunciat com a gratuïta: "No m'ho creia" Arnau Fort | Joan Muñoz
-
Terrassa “Sense les mesures de la Generalitat, hauríem recomanat d’entrar a l’escola a les 10 hores” Arnau Fort
-
Terrassa El PSC reclama l'execució immediata del pipicà entre Sant Llorenç i les Arenes: "És una qüestió de prioritats" Joan Muñoz
-
Terrassa Rescatant la història dels Gegants de les Fonts: "Les restauracions, fins ara, havien estat precàries" Joan Muñoz
-
Terrassa Terrassa ja té constructora per al primer tanatori públic d'animals de Catalunya Pilar Màrquez
Publicat el
25 d’octubre de 2022 a
les 17:46
L’Ajuntament de Castellbisbal ha posat en marxa un procés participatiu perquè tota la ciutadania pugui fer aportacions al Pla local d’adaptació al canvi climàtic (PLACC) que el consistori està redactant amb la col·laboració de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i l’empresa MCRIT.
Aquest pla esdevé una eina que ha de permetre l’adaptació del municipi a les seves pròpies vulnerabilitats davant els impactes que causa el canvi climàtic. A més, el document proposarà mesures concretes per enfortir la capacitat d’adaptació del municipi davant l’actual situació de crisi climàtica i definirà accions per minimitzar els efectes negatius del canvi climàtic a Castellbisbal.
Sentir la veu de tota la ciutadania de Castellbisbal és el motiu pel qual l’Ajuntament ha posat en marxa un procés de participació. Obrint la redacció del PLACC es pretén que tothom pugui col·laborar en la definició de les polítiques municipals que s’haurien de dur a terme.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Dos ferits greus, un de menys greu i un de lleu arran d'una explosió a una joieria
-
Comarca
El curs escolar s'iniciarà al Vallès amb més de 167.000 alumnes inscrits
-
Comarca
VÍDEO | Un incendi de la vegetació del voral de la C-58 obliga a tallar el sentit Terrassa
-
Comarca
Aliança Catalana aterra al Vallès entre crits de "fora feixistes"
-
Comarca
La Fundació Banc Sabadell i Impulsa col·laboren per a becar estudis d’FP
-
Comarca
Dos detinguts a Sant Cugat per integrar un grup criminal dedicat al furt i a l'estafa bancària