Sant Cugat manté les tarifes de transport
Comarca
S’acull a les ajudes directes per a la concessió de suport financer
- Resum de l'any 2023: al març es presenta Can Bosch, el nou barri del sud
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de desembre de 2023 a
les 17:37
L’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès mantindrà les tarifes del transport públic urbà. Ho fa acollint-se a les ajudes directes establertes de 2024 per a la concessió de suport financer a les entitats locals que presten servei de transport col·lectiu urbà o interurbà.
L’ajut que contempla el ministeri de Transports és del 30% de l’import, i el consistori assumirà el 20% restant del cost, que permetrà assolir la reducció del 50% de preu actual. La mesura també afecta els títols integrats de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM), que es poden utilitzar als autobusos urbans de la ciutat. En aquest cas, tot i que s’incrementen un 6,75%, es bonificarà el 50%.
D’aquesta manera, a partir del proper 1 de gener i fins al 31 de desembre de 2024, el preu del bitllet senzill es mantindrà en els 1,90 euros actuals. La mesura pretén incentivar l’ús habitual del transport públic en els desplaçaments de ciutat.
Pel que fa a les tarifes dels títols multiviatge mantindran la reducció del 50 % en les diferents modalitats: la T-10 i la targeta ciutadana T-10 quedaran a 4,50 euros, la T-20 a 8,15 euros, la T-30 a 11,75 euros, i la T-50 a 18,95 euros.
La T-10 es podrà adquirir a bord dels autobusos urbans i als estancs. La targeta ciutadana es continuarà tramitant a través de l’Oficina d’Atenció Ciutadana i les recàrregues amb les noves tarifes es podran fer telemàticament, com és habitual.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
L’Ajuntament de Sant Cugat nega un augment de la taxa de residus
-
Comarca
Adjudicades les obres del túnel de Rubí
-
Comarca
Un home ferit en un incendi forestal entre Castellbisbal i Rubí
-
Comarca
Fi a les obres per reduir el soroll a l’AP-7 i B-30
-
Comarca
La Roser i el Martí, les grans novetats de la Festa Major de Viladecavalls
-
Comarca
Volen construir 29 habitatges a dos solars a Vacarisses