VÍDEO: Lildami estrena "Tinc poc temps"
El tema s'acompanya d'un clip rodat a Islàndia
- L'Arxiu Tobella i el futur de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de desembre de 2021 a
les 11:23
Actualitzat el
07 de desembre de 2021 a les
20:08
El cantant terrassenc Lildami es mostra més reflexiu que mai a "Tinc poc temps", el segon avançament del que serà el seu nou EP, Cal Damià. El nou tema és una cançó trap amb aires nostàlgics que parla del poc temps que ens dediquem les persones. Dura sis minuts.
La cançó compta amb un clip rodat a Islàndia durant un viatge que hi van fer Lildami i el fotògraf i realitzador habitual del raper de Terrassa, Pau Griera. Aquest vídeo pretén reforçar la idea que naixem i morim sols i que la gestió que fem del poc temps que tenim, depèn únicament i exclusiva de cadascú de nosaltres. El clip torna a comptar amb subtítols i amb el color rosa com a leitmotiv.
La part instrumental de la nova cançó inclou una secció èpica de corda i vents produïda per Pau Romero, que ja havia treballat amb Lildami a les cançons “Provença” i “Ramiro”, del seu anterior disc, Viatge en espiral (Halley Records 2021).
La primera cançó que Lildami va avançar de l’EP Cal Damià es titula “Si vols” i compta amb la col·laboració d’Huntza i Kickbombo.
https://youtu.be/W4FWHq3r9nU
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Les dones obreres es fan exposició: "La fàbrica era espai de treball, però també de solidaritat i suport mutu"
-
Cultura i Espectacles
Una festa amb punk i molt més a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Gala lírica a Terrassa: "És per gaudir de la riquesa i l'emoció"
-
Cultura i Espectacles
Aquella primera exposició de fa 60 anys a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Anul·lada la reaparició de Código Neurótico a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Xavier González, "el Canyut": "A Madrid demano sempre Estrella Damm"