Irache Torres, subcampiona d'Espanya de natació adaptada
Esports
La nedadora del CN Terrassa formava part de la selecció catalana
- Jazz liderat per Juan de Diego i Xavier Casellas
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de febrer de 2022 a
les 05:50
Actualitzat el
01 de febrer de 2022 a les
15:51
La nedadora del CN Terrassa Irache Torres va aconseguir la segona posició amb la Federació Esportiva Catalana de Paralítics Cerebrals en el Campionat d’Espanya de Promeses Paralímpiques de natació que va celebrar-se a Valdemoro (Madrid). L’esdeveniment va aplegar més d’un centenar d’esportistes menors de 18 anys i va ser organitzat per la Federación Española de Deportes de Personas con Discapacidad Intelectual (FEDDI), la Federación Española de Deportes con Parálisis Cerebral y Daño Cerebral Adquirido (FEDPC), la Federación Española de Deportes de Personas con Discapacidad Física (FEDDF), la Federación Española de Deportes para Ciegos (FEDC), el Comitè Paralímpic Espanyol (CPE) i l’Ajuntament de Valdemoro.
Torres va disputar quatre proves. En els 50 metres lliure infantil femení, va ser primera en categoria S7 i desena de la general amb un temps de 59"36, mentre que en els 100 lliure infantil femení, va repetir triomf en la categoria S7 i va acabar vuitena en la general amb un registre de 2.13.48.
La nedadora egarenca va contribuir també a la victòria de la selecció catalana en dos relleus, el 4x50 lliure mixt (3.05.81) i el 4x50 estils mixt (3.43.26), juntament amb Mónica Pamela Moposita, Carles Gómez i Anna Saiz. Torres va millorar les seves marques i va apropar-se a les mínimes per al Campionat d’Espanya Absolut.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Històric pas a la final d'Espanya contra els Països Baixos
-
Esports
La selecció femenina acaba el Mundial en el setè lloc
-
Esports
El San Cristóbal cau en el partit amistós al camp del Viladecans
-
Esports
Empat sense gols del Terrassa FC contra el Vilanova
-
Esports
Xavi ja regna al futbol neerlandès: "Vinc a la universitat del futbol"
-
Esports
Margot Moles: l’olímpica més desconeguda