El piloto terrassense Marc García, pilotó en el circuito de Cheste la moto diseñada por la promoción 2015 del postgrado de Ingeniería de Competición de Monlau Repsol. Lo hizo en el FIM CEV Repsol, acabando en la decimoséptima plaza de la segunda de las carreras de esta cita. La moto pilotada por Marc García fue la segunda que más velocidad punta alcanzó durante la "qualy".
La Moto3 pilotada por Marc García pasó el sábado con buena nota su primer exámen en la calificación obteniendo en decimoctavo lugar, a un segundo y medio de la pole y a un segundo escaso de la segunda fila de la parrilla. Alcanzó una velocidad punta de 225,7 kilómetros por hora, la segunda más elevada de la sesión.
En la primera de las dos carreras programadas, el rendimiento de la moto estuvo condicionado por un problema en el escape como consecuencia de una caída en el "warm up". Marc García se vio obligado a retirarse a tres vueltas del final. En la segunda manga, a 18 vueltas, no sólo consiguió finalizar sino que alcanzó un meritorio decimoséptimo lugar. Shuhei Nakamoto, vicepresidente de Honda HRC, presenció en directo la carrera.
ARA A PORTADA
-
Arriba el Festival Jazz Terrassa: més de 200 músics, prop de 60 activitats i 23 espais Javier Llamas
-
-
-
Terrassa consolida la tendència a la baixa dels delictes: es redueixen un 9,1% durant el 2025 Joan Muñoz
-
Artur Martínez: “Trencarem amb moltes coses de l’alta gastronomia amb les quals no estem d’acord” Arnau Fort
Publicat el
18 de novembre de 2015 a
les 20:18
Notícies recomenades
-
Esports
Olimpíades x Valientes: esport a canvi de solidaritat
-
Esports
L’atleta Maria Ruiz bat el rècord de Terrassa a la Mitja de Barcelona
-
Esports
La Superlliga Catalana arrencarà el 8 de març
-
Esports
El Córner Groc denuncia la coincidència horària dels duels de l'Atlètic a la Copa: "L'afició ha de poder ser als dos partits"
-
Esports
Continua la fuga de talent terrassenc al hockey europeu: Marc Recasens i Xavi Barutel marxen a la lliga belga
-
Esports El CN Terrassa acollirà la Copa del Rei de waterpolo 19 anys després