
El Terrassa FC ha de definir en quin camp vol jugar
El president del club s'ha reunit aquest divendres amb el regidor d'esports, Miguel Ángel Moreno, per parlar de la problemàtica

- El Terrassa FC ha de definir en quin camp vol jugar
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de juny de 2021 a les 10:00
Actualitzat el 12 de juny de 2021 a les 16:58
[caption id="attachment_361419" align="aligncenter" width="700"]
La reunió entre club i representants municipals s'ha fet aquest divendres[/caption]
El president del Terrassa FC, Jordi Cuesta, ha mantingut una reunió aquest divendres amb el regidor d'esports, Miguel Ángel Moreno, per analitzar les opcions del club egarenc pel que fa al camp on ha de jugar el primer equip la pròxima temporada. En el decurs de la trobada s'ha parlat de les diferents opcions existents a la ciutat (l'opció de jugar fora sembla descartada) amb els avantatges i inconvenients de cadascuna d'elles. El consell d'administració del Terrassa FC té previst reunir-se la pròxima setmana per prendre una decisió final. Malgrat que el club havia expressat el seu desig de jugar a les Fonts, el nou camp de futbol i rugbi no disposa de la suficient infraestructura per acollir un equip que competirà a la Segona Divisió RFEF. Altres opcions, com el camp del San Cristóbal, guanyarien opcions d'acollir a l'equip terrassista.
El Terrassa FC no podrà utilitzar la pròxima temporada el Camp Olímpic degut a les obres de remodelació que es faran amb motiu de la disputa del Mundial femení de hockey el 2022, torneig del qual l'estadi serà el centre principal.

Notícies recomenades
-
Esports El CD Terrassa busca la sorpresa davant del Club de Campo
-
Esports Golejada al Potsdam en l’estrena europea del CN Terrassa
-
Esports Jordi Robirosa repassa la seva àmplia trajectòria al Club Egara
-
Esports Espanya ja té rivals per a la Pro League
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge