Eric Ruiz i Alberto Padilla jugaran al San Cristóbal
El defensa lateral dret i el centrecampista s'uneixen als onze jugadors que ja han renovat de cara a la lliga 2024-2025

- Eric Ruiz i Alberto Padilla jugaran al San Cristóbal
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juny de 2024 a les 16:05
Actualitzat el 06 de juny de 2024 a les 16:06
El defensa lateral dret Eric Ruiz i el centrecampista Alberto Padilla jugaran la pròxima temporada al San Cristóbal. El defensor, que va jugar amb anterioritat al Terrassa FC, té 27 anys i prové del Vilafranca mentre que el migcampista, de 37 anys, arriba de la FE Grama, després de passar per equips com Montañesa, Europa o AE Prat.
El club continua treballant per acabar de perfilar la plantilla de cara a la temporada 2024-205, en la que continuarà a la banqueta el tècnic Cristian García, que va aterrar a l'entitat a mitjans de la lliga passada, en substitució de Dani Andreu.
El San Cristóbal ja ha anunciat oficialment que continuen de la passada temporada el porter Álex Lázaro, els defenses Ricki Calamardo, Max Llovera i Joan Cervós, els centrecampistes Yeray Sabariego, Carlos Olmo i Adrián Cabrerizo "Peke" i els davanters Jordi Ranera, Abde El Ouliad, Lamine Diaby i Mario Cantí.
Han estat baixa, respecte a l'equip de l'última campanya, els jugadors Óscar Sierra, Iván Cabellud, Oliver Kotta, Guillem Vilà, Roger Escamilla, Guillem Hernández, Joao Víctor i Xiaoke He i el porter Marc Priego.
Notícies recomenades
-
Esports En record del jugador de l'Sferic Alberto Pérez
-
Esports Espanya tanca la Pro League a Berlín
-
Esports Dilluns s'inaugura l'Espai Hockey de la Casa de l'Esport
-
Esports Catalans, valencians, balears i un aragonès, rivals del Terrassa FC
-
Esports Oriol Antolí: més de quatre dies corrent sense parar
-
Esports El San Cristóbal renova al porter Carles Segura