La mascareta deixarà de ser obligatòria a l'exterior dijous
Sanitat convocarà una reunió de la interterritorial aquest dilluns per debatre la mesura

- La mascareta deixarà de ser obligatòria a l'exterior dijous
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de febrer de 2022 a les 09:02
El govern espanyol aprovarà dimarts l'eliminació de la mascareta obligatòria a l'exterior, segons ha explicat la ministra de Sanitat, Carolina Darias, en declaracions a la cadena SER. La previsió és que el decret que elimini l'obligatorietat es publiqui al Butlletí Oficial de l'Estat de dimecres i entri en vigor a partir de dijous.
Sanitat preveu convocar una reunió de la comissió interterritorial per tal de debatre aquesta decisió amb la resta de comunitats autònomes. Darias ha defensat que la mesura ha servit en la contenció de la sisena onada i ha justificat la decisió de treure-la ara per la millora dels indicadors.
La decisió arribarà una setmana després que el Congrés convalidés la pròrroga de l'obligatorietat en una votació polèmica per incloure's en un decret amb altres mesures.
L'obligatorietat de la mascareta en exteriors es va aprovar el 22 de desembre.
Notícies recomenades
-
Terrassa Pantalles per facilitar la intermodalitat a Ferrocarrils
-
Terrassa Investigació oberta per una agressió sexual al parc de la Cogullada
-
Terrassa Detingut un home per gravar menors als vestidors del Club Natació Terrassa
-
Terrassa Operació dels Mossos a Ca n'Anglada: desallotgen el Milton
-
Terrassa Més de 894.000 euros per cobrir partides socials
-
Terrassa Èxit d’assistència a les Nits d’Estudi de la Biblioteca Central