Gairebé 100 ciclistes a Terrassa contra la síndrome Sanfilippo
Terrassa
Solidaritat per a la recerca d'una malaltia minoritària infantil
- Gairebé 100 ciclistes a Terrassa contra la síndrome Sanfilippo
ARA A PORTADA
-
Terrassa La Generalitat adjudica la construcció de 119 habitatges de lloguer assequible a Terrassa Pilar Màrquez
-
Esports L'Espanya-Bèlgica del Mundial es podrà veure en una pantalla gegant a Ca n'Anglada Jordi Guillem
-
Terrassa VÍDEO | Els Bombers alerten de "represes importants" a Sentmenat i de condicions "extraordinàriament crítiques" Redacció
-
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
09 de maig de 2022 a
les 19:54
Gairebé un centenar de corredors va participar aquest diumenge en la Pedalada-BTT solidària organitzada per l’Associació Sanfilippo Barcelona, una entitat egarenca que lluita contra una malaltia infantil minoritària.
L’esdeveniment va arribar a la seva vuitena edició amb canvi de lloc i amb Jordi Ballart, alcalde de Terrassa, donant el tret de sortida; això sí, amb una botzina. Hi havia dos recorreguts, un de 40 quilòmetres i un altre de 20, amb sortida des de l’aparcament del Supeco a la carretera de Castellar, al polígon de Can Petit. El lloc d’arribada era el mateix. La inscripció-donatiu costava 17 euros i incloïa un “pack” i un esmorzar.
La prova va ser dura, la qual cosa va resultar de grat per a molts dels ciclistes. Els diners recaptats per l’associació, tant el resultant de les inscripcions com de la venda d’articles i la rifa solidària, serà destinada a la recerca de la síndrome Sanfilippo, una rara malaltia neurodegenerativa, acumulativa i mortal que sofreix un jove terrassenc; a ajudar les famílies dels malalts i a pagar les cures pal·liatives.
L’Ajuntament havia presentat dies enrere l’esdeveniment juntament amb Belén Zafra, presidenta de l’entitat. Dos regidors, Mónica Polo (Salut) i Miguel Ángel Moreno (Esports) van acompanyar Ballart en la inauguració de l’acte.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El Parc Natural de Sant Llorenç tanca els accessos a la Mola i a diversos municipis pel risc extrem d'incendi
-
Terrassa
La Ludwig Band es reconcilia amb Terrassa davant d'una Plaça Vella entregada
-
Terrassa
Una tarda de circ per quedar-se amb la boca oberta
-
Terrassa
L’Espai Vapor, capital de l’escena independent
-
Terrassa
Terrassa es bolca al carrer en una Festa Major massiva
-
Terrassa
Serrallonga torna a saquejar Terrassa amb humor, sàtira i trabucs