Els Mossos de Terrassa investiguen l'assassinat de les germanes al Pakistan
Han citat a declarar familiars de les víctimes

- Els Mossos de Terrassa investiguen l'assassinat de les germanes al Pakistan

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 24 de maig de 2022 a les 12:02
Actualitzat el 24 de maig de 2022 a les 18:41
Part de la investigació sobre l'assassinat de dues germanes de Terrassa al Pakistan es desenvolupa a Terrassa. Aquí, agents dels Mossos d'Esquadra han citat a declarar a familiars de les víctimes per avaluar el seu grau d'implicació en els fets.
Segons ha transcendit, els mossos han citat a declarar a l'àrea Bàsica Policial (ABP) de Terrassa, a la comissaria de Can Tusell, el pare de les víctimes.
Els investigadors intentaran esbrinar si hi ha parents de les noies que les van convèncer de viatjar al Pakistan, on van ser torturades i assassinades en un "crim d'honor" per negar-se a contreure matrimoni de forma pactada entre famílies.
Notícies recomenades
-
Terrassa Festa Major de 1977: La cavalcada de les reivindicacions
-
Terrassa Donacions de sang amb regust gastronòmic
-
Terrassa El Torrent de les Bruixes planta cara: no participarà en el Ball de Plaça per la presència de Vox
-
Terrassa La calor complica la situació al servei d’Urgències del CST
-
Terrassa Un juny de rècord: el més càlid de la història a Terrassa
-
Terrassa L'alcalde activa el Pla d'emergència municipal en alerta per risc de calor intensa
ARA A PORTADA