Can Tusell tindrà un mercat de segona mà al desembre
Terrassa
Se celebrarà un dissabte al mes i tindrà 50 parades
- Can Tusell tindrà un mercat de segona mà al desembre
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
17 d’octubre de 2022 a
les 19:39
Ja hi ha data. Can Tusell inaugurarà el seu mercat de segona mà el 3 de desembre vinent. Ho farà amb una festa, amb música en directe i tallers, de 10 a 14 hores. Serà el tret de sortida d’una iniciativa treballada per l’associació veïnal amb el suport de l’Ajuntament de Terrassa i que convertirà cada primer dissabte de mes aquest barri en indret de compra-venda, intercanvi i recuperació de roba, llibres i altres objectes que hom guarda a casa seva sense usar-los.
Com va indicar Diari de Terrassa, la idea dels promotors és celebrar el mercat a dos carrers: el del Xaloc, a Can Tusell de baix, i el de Tarragona, a la part de dalt, per sobre del carrer del Llevant. En principi, la intenció de l’associació és alternar tots dos llocs, un dissabte un, el següent l’altre, i pensar en una celebració simultània en cas d’èxit de la convocatòria. De moment, hi ha previstes 50 places de parades, amb prioritat per als veïns del barri. Qui vulgui participar en la iniciativa ho pot fer contactant amb l’associació per xarxes socials. Per Instagram, per exemple, amb un codi QR.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Assaig en remull per als Minyons de Terrassa al llac de Vallparadís
-
Terrassa
S'esperen tempestes i baixada de temperatures per divendres a Terrassa
-
Terrassa
FOTOS | Plats de pescadors de la costa
-
Terrassa
Per què els mosquits piquen més unes persones que altres? La resposta és a la nostra pell
-
Terrassa
La calor posa contra les cordes el transport públic: “L’andana és la mort”
-
Terrassa
FOTOS | Pizza marinada amb havaneres a Calella