Nou episodi de males olors a Can Trias
L’Ajuntament visita les empreses del polígon i encarrega un estudi
- Nou episodi de males olors a Can Trias
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’octubre de 2022 a
les 07:33
Actualitzat el
28 d’octubre de 2022 a les
07:40
El veïnat de Can Trias, a Viladecavalls, conviu des de fa uns dies amb una nova situació de males olors en aquesta zona del municipi vallesà, quelcom que ja s’havia donat en altres ocasions.
Segons expliquen fonts municipals, l’episodi de pudors es va detectar el passat divendres i des del mateix dia, l’Ajuntament ja està treballant-hi per poder esbrinar-ne l’origen.
El consistori assegura que el divendres va iniciar ja el procediment d’accions recollides a l’ordenança reguladora de les emissions i immissions d’olors, aprovada el setembre de 2021. Així ho va explicar l’alcaldessa del municipi, Cesca Berenguer, aquest dimecres en una reunió informativa veïnal celebrada a l’auditori del Centre Cívic Paco Cano.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa estrenen dos castells a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell"
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors