Identificat el presumpte autor de sabotatges continuats a la línia R4 de Rodalies
Terrassa
Adif ha denunciat que el tall de cables dels sistemes de senyalització ha afectat unes 580 circulacions des del febrer
- De nou canvia l’hora... per última vegada?
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Publicat el
29 d’octubre de 2022 a
les 11:27
Actualitzat el
01 de novembre de 2022 a les
13:47
Els Mossos d'Esquadra han identificat a un home que, des del febrer d'aquest any, tallava els cables de senyalització en un punt situat entre les estacions de Cerdanyola i Sabadell Sud. El detingut ha passat a mans del jutjat i fonts de la Cadena Ser asseguren que no es tracta d'un delinqüent sinó d'una persona amb patologies cognitives.
L'home actuava els caps de setmana i deixava inoperativa tota la senyalització, fet que obligava a aturar els trens per qüestions de seguretat. L'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries l'ha denunciat i calcula que aquests actes han anat provocant retards d'entre 10 i 15 minuts i alguna cancel·lació aïllada. La Ser ha avançat que, més enllà dels sabotatges, no hi ha hagut robatoris del cable ni cap mena de reivindicació. Ara, el jutjat competent haurà de decidir si pren alguna mesura per protegir la infraestructura.
Fonts d’Adif han explicat a Europa Press que aquests sabotatges han afectat 580 circulacions i han provocat retards de 90 hores en total, fet que ha causat un cost d’uns 112.000 euros per a Adif.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa activa el Pla d’Emergència Municipal pel risc extrem d’incendis i l’episodi de calor intensa
-
Terrassa VÍDEO | L'incendi de Sentmenat segueix actiu i els Bombers centren esforços per evitar que afecti el Farell
-
Terrassa
Els nous protocols de Festa Major aproven amb nota
-
Terrassa
Els Punts Liles i + atén 1.283 persones durant la Festa Major
-
Terrassa
Terrassa, en Pla Alfa 4 per risc d’incendis: les restriccions ja són aquí
-
Terrassa
La Generalitat adjudica la construcció de 119 habitatges de lloguer assequible a Terrassa