Multen un bar de Terrassa per excés de taules a l'exterior
Terrassa
Inspecció policial en una terrassa del Centre
- Multen un bar de Terrassa per excés de taules a l'exterior
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de març de 2023 a
les 13:51
L'ocupació de la via pública amb més taules de les permeses va motivar divendres passat la imposició d'un expedient sancionador als responsables d'un bar de Terrassa.
L'actuació la va dur a terme la Policia Municipal a la placeta de Saragossa, al Centre, després de l'avís d'un ciutadà. Aquest es va posar en contacte amb el cos local a les 21.16 hores per informar que un establiment de restauració situat a la plaça indicada ocupava la via pública amb més places de les permeses, i provocava així molèsties als veïns.
Una patrulla de la Policia Municipal va inspeccionar la terrassa i, segons l'Ajuntament, va comprovar que l’establiment tenia col·locades 10 taules més de les autoritzades, raó per la qual va denunciar el responsable del local.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Bar Culla, 85 anys fent barri rere la barra: "Si un dia no ve algun client et preguntes què els ha passat"
-
Terrassa
El dermatòleg Ramon Grimalt carrega contra la depilació genital: "Tot són contres"
-
Terrassa
La setmana vinent s'asfaltarà el carril bici de la plaça de l'Aigua
-
Terrassa
El Vallès Occidental, la comarca amb més avisos al 112 per la tempesta
-
Terrassa
Dilluns comencen a asfaltar l'avinguda de l'Abat Marcet
-
Terrassa
FOTOS | Quatre plats de peix i marisc i una pizza