- Ajuntament i Cecot intercanvien propostes per al desenvolupament econòmic
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
02 de febrer de 2024 a
les 16:52
Actualitzat el
02 de febrer de 2024 a les
17:49
Un accident de trànsit, amb bolcada d'un turisme, ha tallat l'autopista C-58 a Terrassa aquesta tarda de divendres. Una persona n'ha resultat ferida. Segons les primeres informacions, ha patit lesions de pronòstic menys greu.
L'avís ha arribat als serveis d'emergències a les 15.58 hores. El tall ha afectat la circulació en sentit nord (Manresa) i ha provocat en un primer moment cues de dos quilòmetres, segons el Servei Català de Trànsit. Hi han intervingut els bombers. Un helicòpter sobrevolava la zona.
A les 16.30 hores s'han obert tots els carrils, però encara es mantenien les cues de vehicles, de fins a tres quilòmetres. La situació s'ha anat normalitzant.
Els primers indicis apunten que el turisme ha fet sortida de la via i ha topat amb la mitjana. El conductor romania conscient. Semblava atrapat dins de l'automòbil, però ha acabat sortint del vehicle pel seu propi peu. Una ambulància l'ha traslladat a un centre sanitari.
https://twitter.com/transit/status/1753439972328079616
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Anna Murià i Romaní: “Escriure no només és posar i ordenar paraules”
-
Terrassa
Bar Culla, 85 anys fent barri rere la barra: "Si un dia no ve algun client et preguntes què els ha passat"
-
Terrassa
El dermatòleg Ramon Grimalt carrega contra la depilació genital: "Tot són contres"
-
Terrassa
La setmana vinent s'asfaltarà el carril bici de la plaça de l'Aigua
-
Terrassa
El Vallès Occidental, la comarca amb més avisos al 112 per la tempesta
-
Terrassa
Dilluns comencen a asfaltar l'avinguda de l'Abat Marcet