Insults homòfobs contra un menor d'edat en ple Raval
El van escridassar amb "maricón" en acabar la manifestació contra la taxa de la brossa
- Insults homòfobs contra un menor d'edat en ple Raval
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de juny de 2024 a
les 11:19
Un estudiant de 16 anys, U.G., denuncia haver estat increpat ahir a la tarda al Raval de Montserrat amb insults homòfobs.
Els fets van tenir lloc al final de la manifestació contra la taxa de la brossa, poc després que acabés de parlar Pepe Sánchez, president de la Federació d'Associació de Veïns de Terrassa.
Després d'un petit estira-i-arronsa d'alguns manifestants amb el portaveu veïnal (a causa de la possibilitat o no d'intervenir amb el micròfon), U.G. es va acostar al líder veïnal, moment en el qual alguns manifestants l'haurien escridassat amb mots com "maricón". U.G. manifesta que per aquesta causa va patir un atac d'ansietat, en un estat d'alteració visible per a diversos assistents als fets.
Igualment, U.G sosté que els autors d'aquesta agressió verbal són simpatitzants d'extrema dreta. Així ho va denunciar ahir vespre a xarxes socials, quan es va escampar la notícia de l'agressió. La pròpia regidora de Polítiques de Gènere, Lluïsa Melgares, li va telefonar per interessar-se pel seu estat i oferir el suport de l'Ajuntament. De fet, U.G. avança que aquest migdia hi ha una reunió prevista entre l'agredit i serveis municipals, per valorar quin tipus de denúncia presentar ara. "Estic disposat a fer les passes que calguin", assegura.
L'alcalde Jordi Ballart ja l'ha mostrat suport a xarxes socials, així com l'Associació de Veïns de Sant Pere , l'entitat UCFR i el partit Tot per Terrassa.
Es dona la casualitat que avui és 28 de juny, és el dia internacional de l'Orgull LGTBIQ+.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa estrenen dos castells a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell"
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors