El Parc Audiovisual de Catalunya, seu del Catalunya Media City
S'invertiran 13 milions d'euros per la construcció de dos grans platós
- Can Putades: “Ens vam plantejar deixar-ho quan vam veure que perdíem l’amistat”
ARA A PORTADA
-
Terrassa projecta assolir els 10.000 habitatges assequibles l'any 2031 per frenar l'emergència residencial Pilar Màrquez
-
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai Arnau Fort
-
-
Més de 3.000 quilòmetres amb una bicicleta càmper per tota la península: “Tinc la necessitat de sentir-me viu” Arnau Fort
-
El PSC acusa el govern de "falta de previsió" amb el menjador escolar i exigeix més control en el nou contracte Pilar Màrquez
Publicat el
29 de març de 2025 a
les 17:45
Aquest matí, a Les Tres Xemeneies de Sant Adrià de Besós, la Generalitat de Catalunya ha dut a terme un acte per impulsar el projecte Catalunya Media City, una iniciativa que busca potenciar el sector de la producció audiovisual del país. Els nuclis d'aquest projecte son, per una banda, el hub de Les Tres Xemeneies mateix, i l'altra, el Parc Audiovisual de Catalunya, ubicat a Terrassa. El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha confirmat l'inversió de 13 milions d'euros per la construcció de dos nous grans platós, de 2.200 i 1.000 metres quadrats, les obres dels quals començaran després de l'estiu del 2026 i que finalitzaran, previsiblement, al 2028. La iniciativa també comportarà canvis urbanístics, una transformació, ha dit, que es realitzarà "per fer prevaldre l'interès general, amb un espai obert a tothom".
A aquest acte ha assistit l'alcalde de la ciutat, Jordi Ballart, i el regidor del Parc Audiovisual, Joan Salvador, ja que la Generalitat ha creat una comissió mixta entre el govern, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i els ajuntaments on estan ubicades les seus per fer un seguiment del projecte.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa estrenen dos castells a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
Saps on són... els felins a la porta de l'ensenyament
-
Terrassa
Un jove terrassenc amb un euro i un objectiu, conquerir Europa: "Hi ha molta més gent bona del que se'ns diu"
-
Terrassa
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa
-
Terrassa
Positivo Boy & Girl, botiga de barri: “Ens buscàvem la vida i anàvem a Londres per buscar producte que aquí no estava tan vist”