Un vehicle destrossa el mur d'una escola a Terrassa

La conductora va fugir amb el turisme

  • Aquestes són les destrosses en el mur de l'Escola Font de l'Alba -
Publicat el 05 de maig de 2025 a les 10:50
Actualitzat el 05 de maig de 2025 a les 10:51

Un vehicle destrossa el mur d'una escola a Terrassa. La conductora va fugir amb el turisme després de l'accident, que va tenir lloc aquest dissabte passat al carrer de Tarragona.

Els fets van passar pels volts de les 19 hores a la zona limítrof entre Sant Pere Nord i Can Tusell. Tot apunta que el turisme circulava des del carrer d'Alcoi i, en arribar a la intersecció amb el de Tarragona, va continuar recte, sense dibuixar la corba, i es va estavellar contra el mur perimetral de l'Escola Font de l'Alba.

Segons testimonis, la conductora de l'automòbil va baixar un moment del cotxe, però va tornar-hi ràpidament i va marxar de la zona amb el vehicle. Aquest era de petit format, de color fosc. Aquest dilluns al matí unos operaris inspeccionaven els danys provocats en el mur.