Ainoa Blanco triomfa a Youtube amb la seva versió de Camela
En només quatre dies, ha aconseguit més de 90.000 reproduccions a la plataforma
- L’egarenc Marc Igual, campió de Catalunya sub-11 de tennis
ARA A PORTADA
-
VÍDEOS | "Ha arribat el temps sagrat del desordre": Terrassa s'omple de festa, desfermament i reivindicació a la rua de Carnestoltes Aketza Martín
-
Tornen els nens del heavy de Terrassa: "La meva primera guitarra era de fils de pescar" Javier Llamas
-
Els toreros antitaurins de la comparsa dels Canívals Terrassa guanyen el Carnestoltes del 2026 Aketza Martín
-
-
“Plovia dins de casa”: veïns del bloc afectat per la ventada a Les Arenes marxen pels danys de la pluja Laura Massallé
Publicat el
16 de juliol de 2024 a
les 19:28
Actualitzat el
17 de juliol de 2024 a les
15:05
La cantant i influencer terrassenca Ainoa Blanco, coneguda per les seves versions de flamenc i bachata, ha tornat a triomfar a les xarxes socials amb la seva versió de la cançó “Cuando zarpa el amor”, de Camela. En només quatre dies des de la seva publicació a Youtube a través del canal Oneon Music ja ha aconseguit més de 90.000 reproduccions a la plataforma.
A més, la terrassenca ha rebut una gran quantitat de comentaris positius a les seves xarxes socials en referència a les seves últimes covers. L’artista ja havia publicat altres versions, entre les quals podem trobar “Monotonía”, de Shakira (302.000 visualitzacions); “Quédate”, de Quevedo (801.000 visualitzacions); i el seu anterior èxit, “La Bachata”, de Manuel Turizo, amb fins a tres milions de visualitzacions. Totes elles adaptades al seu propi registre i estil.
Ainoa Blanco ja era creadora de contingut quan va atrevir-se a iniciar la seva carrera musical. Fa aproximadament dos anys, va començar a publicar les seves versions a la plataforma youtube, perfeccionant cada vegada més la seva veu i definint el seu estil.
https://www.youtube.com/watch?v=AnBv7HFr6eg&t=1s
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Anna Tobella és Adalgisa a l'òpera "Norma" de Bellini: "Això és bel canto pur"
-
Cultura i Espectacles
Refresc de jazz per a temps d'hivern a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Hèlix de melodies a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 13, 14 i 15 de febrer
-
Cultura i Espectacles
Els carlins estan de tornada als voltants de Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Atenció: moviment als carrers de Terrassa