L’ordre defensiu, clau per a la porteria a zero
Des que va arribar, el tècnic del Terrassa FC Víctor Bravo ha incidit en la importància de no encaixar gols i l’equip fa cinc jornades seguides que acaba els partits sense gols en contra

- L’ordre defensiu, clau per a la porteria a zero
Ara a portada
-
Terrassa El ple ajornat es farà dimecres i inclourà una proposta d'expedient sancionador a Vox Pilar Màrquez
-
-
Terrassa Tot per Terrassa anuncia accions legals per la samarreta de la portaveu de Vox Pilar Màrquez
-
-
Terrassa La històrica Llibreria Boada Riera torna a obrir en forma d'hamburgueseria el dilluns Redacció
Publicat el 21 de gener de 2025 a les 17:41
Actualitzat el 21 de gener de 2025 a les 17:44
El tècnic del Terrassa FC ho ha tingut clar des del primer moment en què va aterrar a l’equip. Víctor Bravo no deixa de remarcar la importància de deixar la porteria del seu equip a zero i ho ha expressat amb declaracions constants, com que “el valor de la porteria a zero és incalculable” o “som un equip molt compacte i als rivals els hi costa crear oportunitats”.
Amb l’entrenador aragonès, a la lliga, el conjunt terrassista només ha encaixat dos gols en els vuit encontres disputats i ja fa cinc jornades que es compleixen els seus desitjos i no rep cap gol en contra. La idea de “concedir molt poc a darrere” té els seus resultats. Víctor Bravo sempre recorda que es treballa en aquest sentit, perquè no encaixar “ens fa temibles”, tenint en compte que “a dalt tenim molt talent” i es creen ocasions per marcar.
“Defensar bé, ser agressius i ser ordenats” en les tasques defensives són les premisses que ha inculcat als seus jugadors, ja que, pel que fa al sistema de joc, no ha variat gens respecte a l’etapa de Chus Trujillo a la banqueta del Terrassa FC i es manté una línia defensiva amb quatre jugadors, amb algunes variacions durant alguns partits. I els titulars acostumen a ser els mateixos que el tècnic canari aquesta temporada.
Aquest objectiu de “ser compactes”, està donant els seus fruits en un equip que, tot i que de local ha funcionat pitjor fins ara, té una idea de joc que “és la mateixa a fora que a casa”.