El conjunt femení del CN Terrassa es va penjar la medalla d'or[/caption]
El cadet femení del CN Terrassa es proclama campió d’Espanya
El conjunt egarenc ha assolit un ple de victòries en el torneig disputat a les instal·lacions de la UE Horta
- Planeta Nou continua superant "esquerdes" amb el seu últim single
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de juliol de 2024 a
les 18:34
Actualitzat el
16 de juliol de 2024 a les
18:39
L’equip cadet de waterpolo del Club Natació Terrassa va guanyar el Campionat d’Espanya, que ha tingut lloc aquest passat de setmana a les instal·lacions de la UE Horta. En aquesta competició, el conjunt egarenc ha demostrat el seu gran nivell i ha aconseguit un ple de victòries.
La fase de grups ha estat un camí còmode per al quadre dirigit per Edu Vera. Així, el CN Terrassa ha iniciat el torneig amb una victòria per 17-3 davant el Cuatro Caminos madrileny, quart classificat de la seva lliga regional. La superioritat dels terrassencs ha estat encara major en el segon enfrontament, que ha acabat amb un 32-2 contra el EW Zaragoza. Per finalitzar la fase de grups, el conjunt egarenc s'ha imposat per 22-6 al Ciudad de Alcorcón.
El quadre que prepara Edu Vera tampoc ha tingut gaires complicacions en el primer partit de la fase eliminatòria (quarts de final). En aquest sentit, ha guanyat al CD Waterpolo Málaga per un resultat de 6-15. A partir de les semifinals, han arribat els partits ajustats, contra rivals catalans. Malgrat tot, s'han imposat al CN Catalunya per 9-8 i, en la gran final, s'han penjat l'or contra l’equip amfitrió, la UE Horta. El resultat s'ha decidit en la tanda de penals (14-15) després d'empatar (8-8) en el temps reglamentari.
[caption id="attachment_553205" align="aligncenter" width="700"]
El conjunt femení del CN Terrassa es va penjar la medalla d'or[/caption]
El conjunt femení del CN Terrassa es va penjar la medalla d'or[/caption]
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC no pot evitar un empat a zero a casa
-
Esports
Jacobo Garrido: "“El meu gran objectiu és la medalla olímpica”
-
Esports
Bon empat del San Cristóbal davant d'un Vilanova dominador
-
Esports
Ignasi Torras serà el nou entrenador del primer equip masculí del CD Terrassa
-
Esports
Ocasió per girar full davant del Girona “B”
-
Esports
Prova de foc per al San Cristóbal contra un potent Vilanova