El CN Terrassa acaba sisè a la Copa Catalunya de waterpolo
El combinat femení es va classificar per a les semifinals de la competició
ARA A PORTADA
-
-
Positivo Boy & Girl, botiga de barri: “Ens buscàvem la vida i anàvem a Londres per buscar producte que aquí no estava tan vist” Alejandro García
-
-
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa Redacció
-
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell" Pilar Màrquez
Publicat el
24 de setembre de 2024 a
les 16:41
Actualitzat el
24 de setembre de 2024 a les
19:08
El conjunt masculí del CN Terrassa s’ha classificat en sisena posició a la Copa Catalunya. Després de guanyar per un contundent marcador de 18 a 9 al CN Sant Andreu, els de Dídac Cobacho han perdut aquest dimarts per 13 a 15 contra el CN Mataró en el matx per la cinquena i la sisena posició.
El primer parcial ha acabat amb un empat a quatre i el segon se l'han adjudicat els egarencs per 3 a 2. Els maresmencs han igualat a 10 en acabar el tercer període. Al quart, el CN Terrassa s'ha imposat per 3 gols a 5, adjudicant-se així la victòria.
L’equip viatjarà dijous a Budapest per disputar la primera fase de l’Euro Cup.
L’equip femení del CN Terrassa, per la seva banda, va golejar per 15 a 8 en el partit de tornada de quarts contra el Barceloneta i disputarà les semifinals de la competició.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final