ARA A PORTADA
Publicat el
08 de gener de 2020 a
les 20:40
Actualitzat el
26 de juliol de 2023 a les
17:38
Miquel Gómez i Nacho Torredemer, dos joves estudiants universitaris de Matadepera, participaran en la novena edició de l'UniRaid, un ral·li solidari per a universitaris que es farà entre els dies 15 i 23 de febrer al Marroc.
L'objectiu d'aquest ral·li és que cada vehicle porti 40 quilos de material escolar i solidari als pobles que visita, i els participants hi han d'anar amb un turisme de més de vint anys, sense fer servir GPS. Els matadeperencs de l'equip Dunaro conduiran un Ford Fiesta 1.3, que tenen previst cobrir de vinils dels patrocinadors.
Els dos joves universitaris, que estudien segon curs d'Administració i Direcció d'Empresa en ESADE, faran una parada a la Fira d'Artesans de les Festes de Sant Sebastià de Matadepera de dissabte, on es podrà col·laborar amb la iniciativa solidària aportant joguines, pilotes, jocs, roba i material escolar de tota mena. També es poden fer aportacions econòmiques. És preferible que el material donat sigui nou o estigui en bon estat.
Obstacles
"Com a joves que som, un projecte com aquest ens suposa un repte motivador, una inversió per a afrontar situacions difícils en el nostre futur i sobretot la necessitat d'ajudar als que més el necessiten", expliquen els dos matadeperencs en un comunicat.
Es tracta d'un itinerari de nou dies pel desert del Marroc en turismes de més de vint anys, que es duu a terme anualment entre finals de febrer i principis de març. Uniraid no és un ral·li de velocitat, sinó un viatge-aventura solidari en el qual els participants han de completar set etapes navegant amb un roadbook i una brúixola (està prohibit l'ús de sistemes GPS), i superant tota classe d'obstacles, desafiaments i proves, amb l'objectiu de creuar el Marroc de nord a sud i entregar més 40 quilos de material solidari en els pobles del desert.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Matadepera
Música, esport i cultura per a la Festa Major de Matadepera
-
Matadepera
Honors al màrtir que dona nom al cim
-
Matadepera
El govern de Matadepera reclama a la Generalitat un cànon de residus més just
-
Matadepera
Veïns i oposició alerten del risc d’incendi per acumulació de troncs
-
Matadepera
Crisi de govern per una tala de pins il·legal a Matadepera
-
Matadepera
L’oposició de Matadepera segella un pacte amb una plataforma veïnal per revertir el polèmic model de residus