Patxi López: "A Terrassa li va bé quan governem els socialistes"
El portaveu del PSOE al Congrés s'ha reunit amb la cúpula dels socialistes terrassencs per mostrar l'objectiu de recuperar l'alcaldia de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’abril de 2025 a
les 19:51
Actualitzat el
04 d’abril de 2025 a les
19:52
El portaveu del Partit Socialista al Congrés, Patxi López, s'ha deixat veure aquest matí pel centre de Terrassa, acompanyat per la cúpula del partit a la ciutat, Eva Candela i Adrián Sánchez. Terrassa, i el Vallès en general, han estat sempre feus dels socialistes a Catalunya, però des de fa dos mandats que no governen l'Ajuntament. "A Terrassa li va bé quan governem els socialistes -ha explicat Patxi López-, de la mateixa manera que li va bé a Catalunya i a Espanya. Un dels grans objectius que tenim és recuperar l'alcaldia per al PSC. Així ens anirà millor, perquè la falta de reacció de l'Ajuntament davant del que estem vivint aquests dies, es palpable"
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Tot Roba, botiga de barri: "M’agradaria jubilar-me, però no puc tancar la porta"
-
Terrassa
Els docents criden a la vaga el proper dimarts coincidint amb la visita del papa Lleó XIV
-
Terrassa
Coneix la història dels Capdidats a Capgròs de l'Any de Terrassa
-
Terrassa
Teresa Jarque, músic i activista cultural: “Serveix per representar tots els músics, sobretot els amateurs”
-
Terrassa
Ramon Grimalt, dermatòleg i divulgador: “Als meus amics els fa gràcia tenir un conegut que el fan capgròs”
-
Terrassa
Mercè Gómez, referent feminista: “Ha d’haver-hi una capgrossa feminista en una ciutat feminista”