Es retirarà el cablejat de telefonia a Viladecavalls
La companyia Telefónica ha donat el seu compromís
- Toc de queda a Terrassa a partir del cap de setmana
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’abril de 2021 a
les 20:06
Actualitzat el
29 d’abril de 2021 a les
21:22
L’Ajuntament de Viladecavalls ha aconseguit el compromís de la companyia Telefónica per retirar definitivament el cablejat de coure obsolet de tot el municipi durant els pròxims mesos.
Es va acordar a la reunió celebrada el passat 22 d’abril. Hi va estar present l’alcaldessa, Cesca Berenguer, el gerent municipal i el cap de brigada d’obres i serveis, i per altra, amb Modesto Gonzalez Gallardo, responsable de les relacions institucionals de Telefónica Catalunya i Carlos Mariano Cañas Gómez, cap del programa d’Operaciones Optimus.
Segons els veíns, els cables caiguts generen una imatge deficient i d’abandonament, que també han comportat la tramitació de nombrosos requeriments d’actuació per incidències. En aquest sentit, al llarg dels anys han fet diferents reclamacions perquè els seus habitatges s’hi han vist afectats.
És per això que l’Ajuntament de espera que es porti a terme el compromís de la companyia i considera necessària la col·laboració entre l’administració i les empreses de serveis “per donar un servei de qualitat a tota la ciutadania”.
Notícies recomenades
-
Comarca
L'experiència immersiva “El batec del temps” arriba a Rubí
-
Comarca
Obres de millora als talussos de la via del tren a Viladecavalls
-
Comarca
Mor el motorista accidentat a Rubí el Dilluns de Pasqua
-
Comarca
El CST i la Fundació Barça impulsen la teràpia assistida amb gossos
-
Comarca
Un 76% dels veïns de Sant Cugat, a favor de controlar l’empadronament
-
Comarca
Prova pilot a Sant Cugat per controlar els patinets