Torna el Calendari d’Advent “Per Nadal, cada dia un regal” de Terrassa Centre
TERRASSA CENTRE
- Torna el Calendari d’Advent “Per Nadal, cada dia un regal” de Terrassa Centre
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de desembre de 2022 a les 08:30
Actualitzat el 28 de novembre de 2022 a les 12:07
De l’1 al 24 de desembre, l’associació sortejarà cada dia regals de botigues associades a través del seu perfil d’Instagram
Aquest Nadal, Terrassa Centre vol omplir de regals les seves xarxes socials i portar l’ambient festiu i nadalenc a totes les llars dels terrassencs i terrassenques. Per això, l’associació de comerciants torna a organitzar el calendari d’advent “Per Nadal, cada dia un regal”, amb la que els habitants de la ciutat podran guanyar grans premis.
A partir de l’1 de desembre i fins el dia 24, a través del seu perfil d’Instagram (@terrassacentre) i sota el hashtag #nadalterrassacentre, l’associació organitzarà un sorteig diari de regals de diferents botigues associades a Terrassa Centre.
Per participar-hi, l’usuari haurà de seguir el perfil d’Instagram de Terrassa Centre, fer un ‘like’ a la publicació corresponent del sorteig del dia i mencionar dues persones als comentaris. Tothom hi pot participar tantes vegades com vulgui, sempre que mencioni a persones diferents. La participació estarà oberta des del moment de la publicació del post (on es dirà quines botigues donen un regal aquell dia) fins a les 22 h del mateix dia. Al dia següent, i a través de les històries, l’associació Terrassa Centre mencionarà els guanyadors, que seran triats a l’atzar, i que tindran fins a 15 dies per anar a buscar el seu regal a la botiga corresponent. En el cas del sorteig del 24 de desembre, els guanyadors es comunicaran el dia 27 de desembre.
A més, cada botiga que participa en aquest calendari d’advent tindrà un pòster a l’aparador on anunciarà quin dia sorteja el regal. Això sí, els regals són sorpresa!
Notícies recomenades
-
Contingut patrocinat
Així són els tractaments capil·lars de Policlínic Terrassa que regeneren i reforcen el cabell des de l'arrel
-
Contingut patrocinat Vacuna’t de la grip i la Covid-19 per protegir qui més estimes
-
Contingut patrocinat
Quan el barri és la clau del canvi: el nou pla del Govern per cosir el territori
-
Contingut patrocinat
Lloguer sota control: el límit de preus com a eina per garantir l’accés a l’habitatge
-
Contingut patrocinat
Grip i Covid-19: per què m’he de vacunar si estic sa?
-
Contingut patrocinat
Quan la llar està en risc, la resposta ha de ser immediata