Sílvia Benítez, del Club de Peses Terrassa, conquistó el subcampeonato de España júnior de halterofilia en la categoría de 55 kilos. La competición se disputó en Madrid y la levantadora egarense acabó segunda tanto en arrancada, con una marca de 60 kilos, como en dos tiempos con 73 y en el total olímpico, con 133 kilos. Benítez batió el récord de Catalunya júnior en dos tiempos y en total olímpico.
También se adjudicó el subcampeonato de España la levantadora del CH Matadepera Andrea Garrido, en la categoría de 59 kilos. Garrido conquistó la medalla de plata en total olímpico con 154 kilos, después de obtener el bronce en arrancada con 66 kilos y la plata en dos tiempos con 88 kilos. Su marca en dos tiempos fue récord de Catalunya júnior y absoluto, logro que también obtuvo en el total olímpico.
Eric Moral, del CH Matadepera, en la categoría de 89 kilos, fue quinto en dos tiempos con 125 kilos y sexto en arrancada con 101, logrando la sexta plaza de total olímpico con 226 kilos.
ARA A PORTADA
-
Terrassa A la venda Can Minguet, la casa amb forma de masia en plena ciutat: "És una llàstima que es perdi" Pilar Màrquez
-
Terrassa Com serà el canvi d'hora aquest cap de setmana: dormirem una hora més o una menys? Joan Muñoz
-
-
-
Terrassa Un comerç de cosmètica capil·lar ocuparà l'històric local de Joies Martí Forrellat al raval de Montserrat Joan Muñoz
Publicat el
01 de maig de 2019 a
les 20:43
Notícies recomenades
-
Esports
Un gol de l'egarenc Álex López impulsa el Terrassa FC a les places de "play-off"
-
Esports
Terrassa acollirà la sortida d'una etapa de la Volta a Catalunya
-
Esports
Gran oportunitat del Terrassa FC per escalar a la part alta
-
Esports
L’Egara 1935 s’endú el derbi amb el Rimas
-
Esports
El Cycling Day es tanca amb pèrdues i demana ajuda a l'Ajuntament
-
Esports
L'Atlètic jugarà els vuitens de final de l'EHL femenina davant del Railway Union irlandès