Nou finals per definir el futur del Terrassa
Esports
El conjunt egarenc afronta el tram final del campionat de lliga a la mateixa distància del “play-off” d’ascens que de les places de descens. L’equilibri en el grup és la nota dominant
- Nou finals per definir el futur del Terrassa
ARA A PORTADA
-
Terrassa A la venda Can Minguet, la casa amb forma de masia en plena ciutat: "És una llàstima que es perdi" Pilar Màrquez
-
Terrassa Com serà el canvi d'hora aquest cap de setmana: dormirem una hora més o una menys? Joan Muñoz
-
-
-
Terrassa Un comerç de cosmètica capil·lar ocuparà l'històric local de Joies Martí Forrellat al raval de Montserrat Joan Muñoz
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
17 de març de 2022 a
les 16:08
A nou jornades per a la finalització de la lliga a la Segona Divisió RFEF, el Terrassa FC protagonitza el millor moment dels darrers mesos. Gràcies a una gran solidesa en el seu camp, el conjunt de Jordi López ha sortit de la zona de descens i s’ha situat en una prometedora novena posició, a cinc punts de la zona de “play-off” d’ascens i a la mateixa distància de les places de descens. La igualtat que presideix el grup deixa el futur dels egarencs obert al desenllaç dels seus pròxims compromisos.
La clau per entendre aquesta millora cal buscar-la en els bons resultats obtinguts en camp propi. Malgrat que fora de casa els resultats no han estat igual de positius, a Ca n’Anglada les tres victòries assolides contra Prat (4-3), Europa (4-1) i SD Ibiza (3-0) han rellançat les possibilitats de l’equip terrassista. Amb una gran capacitat realitzadora i una sòlida defensa, aquests marcadors han provocat un canvi en l’escenari competitiu. En el Terrassa ja no només es pensa a salvar la categoria, l’objectiu principal, sinó que no es llança la tovallola a l’hora de pensar en la promoció d’ascens.
L’equilibri que reflecteix el grup explica aquesta realitat. Com a mostra cal destacar el fet que el líder del grup tercer, l’Espanyol “B”, és el que menys punts suma en els cinc grups de la categoria. Mentre que el filial espanyolista té 44 punts a hores d’ara, en el grup 1 la Unión Adarve en té 52, per 51 l’Osasuna “B” en el grup 2 i 58 el Córdoba en el 4. El més proper al grup del Terrassa és La Nucía, primer classificat del grup 5 amb un total de 47 punts.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Un gol de l'egarenc Álex López impulsa el Terrassa FC a les places de "play-off"
-
Esports
Terrassa acollirà la sortida d'una etapa de la Volta a Catalunya
-
Esports
Gran oportunitat del Terrassa FC per escalar a la part alta
-
Esports
L’Egara 1935 s’endú el derbi amb el Rimas
-
Esports
El Cycling Day es tanca amb pèrdues i demana ajuda a l'Ajuntament
-
Esports
L'Atlètic jugarà els vuitens de final de l'EHL femenina davant del Railway Union irlandès